من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

کوتاه از خودم

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

17 خرداد 92

تصمیم دارم یه شعر از خودمو بذارم اینجا.حرفه ی اصلیم داستانه،شعر نیست...و جالبه که معمولا تو جمع نمیخونم شعرهامو...اما الان می خوام اینجا بنویسم:

شعرهایم را بسوزانم دگر...

باید از تو بگذرم حالا دگر...

باید از دل بکنم سودای تو

یاد چشم پر خمارت را دگر

خاطرات بودن با عشق را

بسپرم بر دست دلداری دگر

از دل و دلدادگی سودم نبود

بایدم رفتن پی راهی دگر

شاید اندر می فروشان یافتم

وجهه و کاری و بازار دگر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
نویسنده جوان

نظرات  (۱)

عااالییی.آیکون تشویق اگه بود اینجا خیلی کاربرد داشت..استعداد شعرت هم بی نظیره دوست من...ایشالا کتاب شعر هم چاپ کنی:)
پاسخ:
راستش وقتی داشتم این مطلب رو به اینجا انتقال می دادم خودم از شعره خوشم نیومد! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی