من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

شجاعت

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ

خدای بزرگ


من دوباره شجاعت کردم.

دوباره دارم می نویسم. رمانم را جلو می برم و امروز باز برای یک ناشر ایمیل زدم. نه برای همان رمان قدیمی. برای این یکی!

خدایا

کمکم کن شور زندگی از من جدا نشود.

الان پر از زندگی م.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
نویسنده جوان

نظرات  (۲)

امیدوارم که همیشه این جوری باشی.. پر از زندگی و شور زندگی
پاسخ:
ممنونم بهار...دعا لازم دارم و انرژی مثبت
آفرین رفیق من..الان خودِ خودتی..پُر از زندگی..هر روز موفق تر از دیروز باشی الهی:*
پاسخ:
ممنونم الای نازنینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی