من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

زنده باد زندگی

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ق.ظ

13 خرداد 92

باید می اومد اینجا و اعتراف می کردم که زندگی همیشه بد نیست!

راستش،زندگی هیچ وقت بد نیست...این منم که یه روزایی حوصله ی مبارزه ندارم و زندگی برام "بد" میشه. امروز چیزی تغییر نکرده.اما حال من خوبه.فقط چون تلاش کردم،دنبال کار گشتم و یه صبحونه ی حسابی خوردم... و نتیجه ها هم چندان مهم نیستن!مهم منم که امروز هیچ جوری نمیخوام به هم بریزم.

هنوز کلی امید دارم به زندگی! به جز چاپ کتابهایی که یک گوشه خاک می خورند،هست جنبه هایی که می تونه شور منو نگه داره...که زنده گی رو زندگی کنم.

هنوز سر کار نرفتم

ازدواج نکردم

ادامه تحصیل ندادم

موسیقی یاد نگرفتم

یه شناگر ماهر نشدم

همه ی کتابای دنیا رو نخوندم- حتی همه ی کتابای بزرگ دنیا رو نخوندم!

اینا بهم جرئت زندگی میده.نه جرئت واژه ی خوبی نیست.اینا منو هل میده جلو تا زندگی کنم...

زنده باد،زندگی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
نویسنده جوان

نظرات  (۱)

نویسنده ی خوب من..همه ی نوشته هاتو خوندم...باز هم میگم چه خوب که این مدت نوشتی..فک کنم بیشتر از قبل:) نمیدونم همه ی آدم ها به هم خیلی شبیهن یا من و تو...ولی با خوندن نوشته هات..روزای شاد و ناراحت..استرس ها نگرانی ها هدف ها...خیلی احساس نزدیکی کردم بهشون..و معلومه که با امید نوشتن و بودن بیشتر بهت میاد:)
پاسخ:
ممنونم الا جونم. چون امکان انتقال مطالب از بلاگفا به اینجا فعلا نبود به صورت دستی نوشته های خرداد 92 رو وارد کردم  ممنونم که همه رو خوندی. من هم بهت احساس نزدیکی میکنم و مطمئنم اگه یه روزی ببینمت بدون اینکه بفهمم الایی؛ باز هم باهات دوست میشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی