من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

هوای امروز من

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

21 خرداد 92

زندگی چنان می چرخد که با آن نچرخیم جا می مانیم!

مثلا فرق همین امروز با دیروز! چقدر استرس داشتم!چقدر کار داشتم.صبح یه جا مصاحبه،عصر یه جا دیگه.

امروز دختر خونه بودم! تا ساعت نه خوابیدم،بعد صبحونه ی مفصل خوردم و خونه رو تمیز کردم و ظرف شستم و خرید رفتم و...دوباره خوابیدم و!!! حوصله م سر رفت عاقبت! زندگی که روزمره میشه جونمو ازم می گیره!

دنیای مجازی دنیای جالب تری شده انگار این روزها؟حوصله م اینجا سر جاش تره!

دلم شور رمان هامو میزنه.خبری از انتشاراتی نیست! نکنه خوششون نیاد؟ حتما شخصیت های رمانم الان سخت در حال مبارزه اند...می خوان خودشونو ثابت کنن...خدایا،اینجای قصه رو من نمی نویسم!خودت جفت و جورش کن!

چند روز پیش یک رمان جدید شروع کردم که همینطوری مونده.

کتاب کوه پنجم هم حتی،همینجوری مونده.

هیچ کس برای پیدا کردن کار کمکم نمیکنه...باید کار پیدا کنم.یه کار سبک تر! از اونجایی که دیروز رفته بودم مصاحبه بهم زنگ زدن.حقوقش هم خیلی کم بود...کارش هم خیلی سنگین...از نظر روحی هم که چیزی برام نمی موند...گفت احتمال بیمه کردن هم خیلی کمه! نمی دونم چجوری با این اوصاف می خوان کسی رو پیدا کنن! خب،پیدا که می کنن بالاخره! ولی من نیستم اون آدم.

دیگه نمی دونم کجا رو بگردم!

دلم می خواد برم کلاس ایروبیک...مانتوی خنک تابستونی بخرم...روم نمیشه از بابا پول بگیرم.مخصوصا که کفش هم می خوام. و کیف! و دلم می خواد روتختی ها عوض شن! و بیشتر از دو ماهه که دلم می خواد یه دستبند جدید بگیرم!... از اینکه حتی پول کرایه ماشین هم از بابا می گیرم،خجالت می کشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
نویسنده جوان

نظرات  (۲)

عزیزم...چقد حال روزهای بیکاریو خوب می فهمم..حال پارتی من فقط خداست..چقدر خوب کردی نوشتی روزانه هاتو..الان چطور.الان که تبر ماهه کاری یافت کردی؟
پاسخ:
الا جونم کلی شرمنده م این مطلب مال سال 92 بود...الان مشغولم. ایشالا تو هم به زودی حال الان منو داشته باشی. 
تیر منظورم بودا: ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی