من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

برمی گردم به بلاگفا

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سلام

من برمی گردم به بلاگفا

به خونه ی اول

www.nevisandebimokhatab.blogfa.com

نمی دونم چرا، ولی اینجا برام اون صفا و صمیمت رو نداره.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
نویسنده جوان

نظرات  (۱)

خونه ی اول 
من خیلی وقته اول میرم اونجا و بعد میام اینجا 
چه خبر خوبی !
برگشتنت مبارک عزیزم 

پاسخ:
یه جورایی همه مونو سرگردون کرد بلاگفا
ولی من دیگه بخشیدمش
ممنونم که هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی