من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

من برگشتم

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ

یک ظهر دلگیر شنبه، وقتی داشتم همین طوری با گوشی توی تلگرام و اینستاگرام می چرخیدم یهو دلم هوای دوستان قدیمی رو کرد.

شروع کردم به چرخ زدن توی وبلاگاشون.

وبلاگ ها صفای قبل رو نداشتن. مطالب کم بودن. اما خبرای خوبی خوندم. 

خبرای خوبی که هر کدوم مال چندین ماه پیش بودن.

و من چقدر دلتنگتونم رفقای مجازی با وفای من.

امیدوارم خوب باشید.

هرکی زنده ست خبر بده.

من می خوام برگردم...

از خودم اگه بخوام بنویسم،

حالم خوبه.

سر شغل قبلی ام هنوز. کارمو دوست دارم. یک رمان جدید نوشتم و هنوز از این ناشر به اون ناشر می چرخم. همه ی این ها یعنی هنوز زنده ام و امیدم رو از دست ندادم. می دونم که یک روز میام اینجا و اخبار بهتری رو می نویسم. اما کاش اون روز همه ی شما باشید.

خوب باشید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
نویسنده جوان

نظرات  (۲)

خوش آمدید:)
پاسخ:
ممنووووووووونم :)
چه عالی که برگشتی 
همیشه منتظر برگشتنت بودم و الان خیلی خیلی خوشحالم 
ان شالله یه روز خبر خوب چاپ رمانت رو بهمون بدی و من بازم بیصبرانه منتظر اون روز میمونم ان شالله 
موفق باشی عزیزم 
پاسخ:
ممنووووووووونم دوست قدیمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی