من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

باورش سخته اما...

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

باورش سخته اما نمی دونم چی می خوام.

یک فرصت شغلی دولتی برام پیش اومده. البته به عنوان طرح. نمی دونم می خوامش یا نه. از کلینیک خسته م اما از حقوقش راضی. فقط به این فکر می کنم که اگه بخوامش چطوری با مدیر کلینیک حرف بزنم. این سخت ترین کار دنیاست. اگه نخوامش چطور با استادم حرف بزنم که برای جور کردنش انقدر برام تلاش کرده و سفارش و.....شاید این سخت تر از قبلی باشه.

به طرز احمقانه ای فقط به این دو تا مکالمه ی پیش رو که حتما یکی ش در پیشه فکر می کنم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
نویسنده جوان

نظرات  (۳)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۱ اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
هدف انسان در زندگی مهمتر از مسائل دیگر است
به آینده ای فکر کن
که عقبگرد ندارد
پاسخ:
سلام...
بله، درسته.
ممنون
لبخند labkhand لبخند labkhand لبخند labkhand 
labkhaaand.blog.ir 
عزیزم..خداروشکر.ان شاا... هرچی که به صلاحته انتخابت هم باشه
پاسخ:
ممنونم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی