من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

مگس می جهانیم

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

22 خرداد 92

گشتم دنبال پشه!نبود!کشته شدن همه شون گویا در آخرین سم پاشی!

حالا می گردم دنبال مگس که بجهانم!- اونم نیست آخه-

هی از این وبلاگ رفتم اون وبلاگ،کلی نظر نوشتم که هیچ کدوم ثبت نشد :|

این دنیای مجازی هم حتی محدودیت داره!

امروز زنگ زدم چندجا برای کار...که گفتن حضوری باید بیای.کلافه م! همه ش به مدتی که درس خوندم فکر می کنم و اینکه اگه کار نکنم می پوسم...

از طرفی باید یه کار پاره وقت باشه که بتونم دانشگاه هم برم.تازه می خوام پول خوبی هم بدن!ولی من حتما اون کارو بدست میارم...

اینجور جاهاست که معنی استقلال بیرون میریزه.برای کار پیدا کردن...خودتی و خودت!نه کمکی،نه پارتی،نه حمایتی حتی!

ای بابا...

هنوز خبری از انتشاراتی نیست...هنوز امیدوارم.اما امیدم کمتر شده...

توی خیالم،شخصیت اصلی داستانمو می بینم که تب کرده و حسابی افتاده...این نشونه ی خوبی نیست! این یعنی احساس ضعف کرده.یا خسته س...

شما که فکر نمی کنید من اسکیزوفرنی دارم؟ :)

از خدا می خوام بیام اینجا و بگم قراره چاپ شه...

و هم اینکه کار پیدا کردم...

خدایـــــــــا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
نویسنده جوان

نظرات  (۲)

عزیزم...این دنبال کار بودن و امیدها و امیدی ها منم درگیرشم...میدونم برای کسی که کار و استقلال داشته سخت تره بیکاری..
از خدا میخوام زودتر یه کارخوب پیدا کنی و زودتر اینجا از چاپ کتابت بنویسی
پاسخ:
ممنونم عزیزم. ..البته این مطلب مال سال 93 ئه و شکر خدا من حالا کار دارم. 
وای خدا چه اشتباهی..همه ی سال ها رو 94 دیدم!!الان فهمیدی من چقد حواسم جمعه؟آیکون ناراحت و خجالت زدگی موجود نیست؟:( ببخش دوست عزیز من..
خداروشکر که الان کار داری..با این اوصاف حرف های قبلت حرف های الان منه و من امیدوار شدم به آینده:)
پاسخ:
الای عزیزم. ..تقصیر منه کار من عجیب بوده. راستش باز هم می رسم به اینکه انسان ناشکره. ..و الان غم فردا و سرکار رو گرفتم! !! اما درست دو سال پیش چنین اوقاتی تازه رفته بودم سرکار با حقوق کم و کار کساد. خدارو شکر که این روزها کارم بیش از حد هم هست و دوسال پیش فکرش رو نمی کردم و کلی ناامید بودم.مطمئنم بهترین ها برای تو هم اتفاق می افته و از کار زیاد خسته میشی و مثل من غر می زنی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی