من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

عصر جمعه ی من

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

17 خرداد 92

اگه با خوندن تیتر فکر کردید می خوام مرثیه بنویسم کاملا اشتباه کردید!

اصلا کی گفته حتما باید عصر جمعه دلگیر باشه؟من نمی خوام باشه....نمی دونم تو کدوم کتاب پائولو کوئلیو خوندم که عصر یکشنبه خیلی دلگیره.دلگیر بودن عصر تعطیلی انگار فراگیره.چه کیبورد من خوشش بیاد،چه خوشش نیاد!

فردا خبرم می کنن که برای کار قبولم کردن یا نه.من سپردم به دست خدا.اگه به صلاحم نیست و شرایطش برام سخته اصلا نشه.

راستی گوگل کروم دانلود کردم.الان بلد نیستم چجوری عکس سیو کنم روش!اما هیجان انگیزه،بهم حس جوونی میده،یاد گرفتن چیزای جدید.

نمی دونم بعد کوه پنجم چی بخونم.کلی کتاب اینجا هست...

این روزا داداشی داره با یکی آشنا میشه.شاید بپسنده و ازدواج کنه بالاخره...از خدا خوشبختی شو میخوام

فردا میخوام زنگ بزنم به انتشارات...نمی دونم،شایدم نباید زنگ بزنم...نمیدونم

خدایا،به امید تو...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
نویسنده جوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی