من و قلم

دل نگاشته های من

من و قلم

دل نگاشته های من

نقل مکان

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ق.ظ
وقت زیادی ندارم و ممکن است سرکارم دیر شود. 
اما این مانع نشد تا یک وبلاگ درست کنم و بعد بروم.
اشتباه بزرگی بود تکیه بر بلاگفا و بک آپ نگرفتن. اما همین که مطالب یک سالم پرید تصمیم گرفتم اینجا بنویسم.
به زودی مطالبم را به این جا منتقل خواهم کرد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
نویسنده جوان

نظرات  (۱۲)

نویسنده جونم خونه ی نو مبارک:X ایشالا اینجا دیگه آرامش برقرار باشه و توش خبرای خوب خوب همیشه بخونیم ازت: )
به اون آدرس که گفتم حتما برو برای مطالبت رفیق:*

پاسخ:
ممنووونم دوست عزیزم. خوشحالم اینجایی. چششششم حتما :*
:)
پاسخ:
|:

وبلاگ جدید مبارک.

یه حس گرمی دوست داشتنی بهم میده اینجا.

پاسخ:
ممنووووونم
ببینم بهار، خودتی؟ دوست قدیمی؟

نمیدونم قدیمی شدم یا نه.. چه خوب اگه شدم.

اشک و... اندیشه ی دیروز

پاسخ:
بعله عزیزم...قدیمی و عزیز و دوست داشتنی
ممنون که اینجایی
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۴ هادی مشایخی
سلام.
خوب کاری کردین. اینجا خیلی بهتر از بلاگفاست.
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
بله خیلی بهتره...
خوشحالم که دوباره مینویسی عزیزم:)
پاسخ:
خوشحالم که اینجایی عسل...
عااااااالیه دوباره می بینمت :*
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۳ پدر ارغوان
امروز داشتم نوشته ی شما رو بازنویسی می کردم، خوندن اون متن بعد از بیش از دو سال یه احساس دیگه ای داشت.
پاسخ:
ممنون که اومدید اینجا
و بعد از دو سال من حتی یادم نیست اون متن چی بوده...

دیر کردی دوست من..

پاشو.. یه خونه تکونی درست و حسابی میخواد اینجا

گرد و خاکو بتکون از نوشته هات و دوباره بنویس.. نویسنده باید همیشه بنویسه:)

پاسخ:
عجیب حق با توئه بهار عزیز
غرق شدم این روزا 
تو دریایی که همه ش کفه
باید بیام و بنویسم
سلام اومدی خبرم کن
پاسخ:
من اینجام میرزا
سلام نویسنده جان... داشتم نظراتت توی وبلااگم سه سال پیش را می خوندم. بهت فکر می کردم. حس و حال نوشتن ندارم خودم. ولی هستم.


پاسخ:
عزیزم...
دلتنگتم
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۲ دختر بهار
سلام نویسنده جان
خوشحالم دوباره میتونم نوشته هات رو بخونم
بلاگفا رو بیشتر دوست دارم ...خیلیا کوچ کردن اما هیچ جا به باصفایی خونه اول  نیست
هرچند قلم خوب تو !همون صفا رو به اینجا هم انتقال داده و این عالیه!
تو نویسنده توانمندی هستی
منم میخوام نوشتن رو شروع کنم
به همراهیت نیاز دارم ...میشه باشی؟
منتظرت میمونم

پاسخ:
هستم نازنینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی